wtorek, 29 marca 2011

Słonecznie !

Wiosna! Długo oczekiwana, ale warto było przetrwać zimę dla tych pięknych, słonecznych dni. Każdy z lepszym nastawieniem podchodzi do nowego dnia. Więcej chęci i lepsze samopoczucie. Przynajmniej u mnie to wszytsko tak wygląda :)

A o to fotorelacja z niedzielnego spaceru z przyjaciółmi :)










 Popołudnie i wieczór spędziłam natomiast z moim Kochanym, zajadając winogrona, wygłupiając się..  i reszte szczegółów zostawię już dla siebie :) Do tego pare zdjęc z nie do końca udanej sesji, której zrobienie utrudniało nam słońce świecące prosto w okna! Ha :D







 
Acha i winogrona :)




 Całuję i pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. `♥ chciałam zachęcić cię do odwiedzenia mojego bloga i poznania mojego życia.
    miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obs. na blogu idealna kobieta i napisać w komentarzu, ze ja cie do tego namówiłam?. dzisiaj jest ostatni dzień konkursu, w którym biorę udział i chciałabym wygrać. w przyszłości bd mogła odwdzięczyć się tym samym. przepraszam za spam i dziękuje z góry ;**
    official blog poppy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!