czwartek, 12 lipca 2012

Plany.

Wiem, wiem... opuszczam się! Ale to co się działo ostatnio to dramat... Musicie mi uwierzyć na słowo, że naprawdę nie miałam kiedy pisać. Zdjęcia zalegały na kompie i wreszcie doczekały się publikacji! A co!

Niestety nie tylko na blogu mam zaległości... mnóstwo spotkań, które odkładałam z powodów ode mnie nie zależnych, może wreszcie dojdą do skutku! Jedno jest pewne.. na każde czekam z niecierpliwością :)

Dodatkowo jest pare miejsc, które chciałabym odwiedzić i są na mojej wakacyjnej liście must have:) Nie do końca jeszcze wiem jak te ambitne plany zrealizuję, ale oczywiście trzeba być dobrej myśli i zająć się kwestią organizacyjną. W końcu od czego są wakacje! Jedyny czas w roku kiedy każdemu się wydaje, że może zrobić tyle rzeczy, że w efekcie końcowym w kalendarzu pojawia się wrzesień... Nie! Nie tym razem! Mam zamiar wykorzystać te wakacje w pełni i z samym pozytywem witać jesień! No może pojechałam za bardzo z tą jesienią... jeszcze się latem nie nacieszyłam.

A tak swoją drogą wiecie jakie piękne kolory będą w kolekcjach jesienno-zimowych?! To jest jedyny powód dla którego mogłabym już przewrócić kartki kalendarza! Mmmm... ja się zakochałam, a Wy?











A to mój niezastąpiony, najlepszy, prywatny FOTOGRAF !


Top / Kurtka - H&M
Torebka / Spodnie - Stradivarius
Biżuteria - H&M, Parfois, inne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!