piątek, 13 lipca 2012

Znowu!

Jak już pisać to na całego! A co?!
Wykorzystuję wolną chwilę!

Dzisiejszy post bliżej niesprecyzowany!
13 piątek! i co?
I dla mnie szczęsliwy bo uwaga... urodzinowy! 
Życzenia od najbliższych, torcik od Mamy i dobry humor od rana:) Nawet spacer z psem po deszczu sprawił, że cieszyłam się z niczego... ten zapach deszczu! rewelacja:)

A zaraz maluję paznokcie i jadę z Moim po prezent:) Nie wiem czemu, ale dziwnie się dzisiaj czuje... nie chce mi się za bardzo rozmawiać, a w środku czuję się taka szcześliwa! Tak po prostu... tak drodzy Panie i Panowie jestem szczęśliwa! i wiem, że to nie modne, bo wszyscy ostatnio narzekaja! A ja nie mam na co! zresztą szkoda czasu....

Niżej miks fotek z ostatnich dni:)

Całuje:*









A tu mały chrabąszcz, który odwiedził mnie w jeden letni wieczór:)
Cuuudny:*



2 komentarze:

  1. U mnie też piętek 13 szczęśliwy ;)
    Bardzo dobrze że jesteś szczęśliwa ,masz racje szkoda czasu na narzekanie :D
    Świetne zdjęcia <3 mam taki sam telefon ;p

    Zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3 Dziekkuje :)
    I am half polish <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!