piątek, 20 kwietnia 2012

Czarny!

Kolor czarny... często krytykowany i uznawany jako smutny i "bezbarwny". Dla mnie stanowi bazę! Nie wyobrażam sobie szafy bez koloru czarnego i u mnie dotyczy to całego roku. Zarówno w zimie jak i w lecie może się świetnie prezentować. Kwestia tak naprawdę dodatków i ewentualnych kolorów, które dodajemy do stroju. Zestaw, który prezentuję przełamałam kolorem beżowym i nie ukrywam, że w tej kolorystyce czuję się świetnie:)

Miłego wieczoru :)

























Sukienka, chustka, legginsy - H&M
Torebka - Parfois
Buty - CCC

6 komentarzy:

  1. torebka w całym zestawieniu to mój faworyt. czarny jest lubiany bo jest dość prosty i mało wymagający, łatwo więc jest dobrać do niego odpowiednie dodatki, by wszystko wyglądało świetnie.
    prosto, ale ze smakiem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię czerń, co zresztą widać na moim blogu :) Bardzo mi się podoba Twój zestaw i przełamanie koralowymi paznokciami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :))
    zapraszam do mnie i na aukcje :

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12341765

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu świetna torebka! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!